De kracht van Tugba

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële Dienstverlening

Gewerkt bij opdrachtgevers, zoals:

LeasePlan

Maak een afspraak met Tugba

[email protected] 06-55720424

Wie is Tugba?

Gedreven, gestructureerd, enthousiast en resultaatgericht. Met een flinke dosis energie en executiekracht draag ik graag bij aan continue verbetering. De afgelopen jaren heb ik mij beziggehouden met verandertrajecten, optimaliseren van werkprocessen en teamcoaching. Ik betrek graag mensen bij trajecten, zodat we ‘samen’ mooie resultaten kunnen boeken.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Als consultant ligt mijn kracht bij het verbeteren van processen en verbinden van individuen, zodat de neuzen dezelfde kant op staan. Als persoon heb ik een oog voor verbetering. Verbetering betekent uitdaging en uitdaging betekent voor mij verandering. Mijn doel is om mooie resultaten te behalen met mijn teamgenoten, door effectief met elkaar samen te werken waarbij veiligheid en vertrouwen het uitgangspunt is.

Wat geeft jou energie?

Draagkracht! Het boeken van vooruitgangen samen met anderen door gebruik te maken van hun kennis, creativiteit, daadkracht en betrokkenheid. Op basis hiervan zullen er naar mijn mening (kleine) verbeteracties plaatsvinden, omdat er draagvlak is gecreëerd.

“It’s the simple things; like the sun outside your window, the birds in the trees, the happiness in your heart; that give life meaning. Breathe. Take notice.”

© Nicole Addison

Wat is je favoriete bezigheid?

Ik ontdek graag nieuwe wandelroutes en koffietenten. Ik ben een koffieliefhebber, waardoor ik elke keer weer nieuwe spots probeer te bezoeken. Verder doe ik graag aan sporten. Ik ben regelmatig in de sportschool te vinden voor een (kick)boksles of op de manege.

De kennis van Tugba

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -