De kracht van Berend

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële dienstverlening
  • Overheid

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Gemeente Amsterdam, PGB Pensioendiensten en Politie

Wie is Berend?

Sinds ik heb kennisgemaakt met het Lean-gedachtengoed ben ik gegrepen door de veelzijdigheid van continu verbeteren. En hoe leuk dat is! Je zou mij kunnen typeren als ‘bruggenbouwer’. Vanuit mijn positieve instelling (‘hoe kan het wel’) weet ik mensen met elkaar in verbinding te brengen en de vaardigheid aan te leren positief kritisch te kijken naar hun eigen proces én gedrag, wat hun in staat stelt mooie en vaak onverwachte resultaten te boeken.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Inzicht en overzicht bieden in wat vaak als complex wordt gezien en dat praktisch vertalen in concrete te nemen kleine verbeteracties.

Wat geeft jou energie?

Mensen iets te leren over continu verbeteren en in staat te stellen iets in hun werk te verbeteren. Al is het maar een kleine stap voorwaarts, het kan voor een ander soms al onhaalbaar groot lijken.

Beter geprobeerd en gefaald dan achteraf denken, had ik maar….

Mijn levensmotto

Wat is je favoriete bezigheid?

Iets met een bal of met water. Je vind me zomers vaak op het meer, of in mijn sloepje of op de surfplank, en in de sporthal. Maar een avondje Netflixen vind ik ook heerlijk.

Berend was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Berend

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -