Zijn jouw mensen verander-moe en geloven zij er niet meer in dat het nog beter wordt? Merk je dat de doelstellingen worden aangescherpt, maar de prestaties niet verbeteren? Lukken de veranderingen alleen tijdelijk als je er de volle aandacht voor hebt en verslappen de prestaties direct wanneer de aandacht ook weer verslapt? Lukt het niet om hoge strategische doelen, door te vertalen naar alle medewerkers?

Improvery gelooft dat er meer potentieel in organisaties zit. Dat er veel meer potentieel in mensen zit. Dat er veel meer potentieel zit in de processen, de besturing en in de markt. Er valt zoveel te halen uit de klantrelatie. Als je én de mens én de prestatie centraal stelt. Breng dit samen in beeld en je kunt ogenschijnlijke onmogelijke dingen realiseren. Dit is geen droom, maar iets wat Improvery al keer op keer voor andere organisaties heeft gerealiseerd. Wij geloven ook als het lukt om de hoogste doelstelling helemaal door te vertalen naar de werkvloer en de werkvloer eigenaarschap neemt voor die dagelijkse kleine activiteiten het mogelijk wordt om die grote doelen te bereiken.

De werkwijze is altijd volgens hetzelfde aantal stappen. Eerst is het belangrijk om de mens en prestatie centraal te stellen. Daarna moet er een teamgevoel ontstaan. De vervolgstap is om de grondoorzaak te bepalen. Is dit gedaan? Dan kun je samen de besturing ontwerpen en starten met de voorhoede. Tot slot wordt er zorg gedragen voor presteren en leren. De consultants van Improvery hebben de competenties en ervaring in huis om deze veranderingen te begeleiden.

Wil je ook een prestatie verbetering realiseren en weten hoe Improvery je daarbij kan helpen? Neem contact met ons op, we vertellen je er graag meer over!

Onze kennis

Met onze mengerichte en integrale veranderaanpak helpen wij jouw organisatie om betere prestaties te leveren. Ons 5P-model staat centraal in deze aanpak, als leidraad voor een gedragen analyse en duurzame prestatieverbetering.

Sectoren

Financiële Sector: Volksbank, Onderlinge, Stater, Rabobank

Zorg: Zuyderland, GGD, RIVM

Publiek: Politie, Gemeente Amsterdam, UWV, De Belastingdienst, CJIB, VNG

Commercieel: Leaseplan, 5CA, KPN, Budget Thuis

Laatste blogs

Het gebruik van de Ishikawa-methode

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Maar met behulp van de Ishikawa-methode kun je zelf gemakkelijk stappen zetten in het verbeteren…

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie.

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie, zodat je direct weet of je de klant tevreden stelt of bij…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -