De kracht van Robert

Ervaring in de sectoren:

  • Productie
  • Financiële dienstverlening
  • Overheid

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Rabobank

Wie is Robert?

Motivatie en vertrouwen, dit zijn voor mij de belangrijkste succesfactoren om met elkaar echte veranderingen te realiseren. Hiervoor heb ik veel persoonlijk contact met medewerkers. In dit contact hebben wij het over motivatie, plezier, onze klanten, doelen en echt verschil maken. Met mijn enthousiasme en energie kan ik mensen om mijn heen in beweging krijgen. Met plezier samen werken aan samenwerken.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Ik wil medewerkers helpen verbeteringen te realiseren. Dit zorgt voor draagkracht van de verandering wat er weer toe leidt dat het geen papieren verbetering wordt, maar één die wel echt verschil maakt.

Wat geeft jou energie?

Met mijn aanpak wil ik mensen helpen groeien zodat medewerkers durven en zelf actief met verbeteren aan de slag gaan. Samen experimenteren om oplossingen te realiseren. Hiermee doen we nieuwe ervaringen op en komen erachter wat wel kan werken. Zo wordt continu verbeteren iets verrassend en iets vernieuwends waar medewerkers met plezier aan deelnemen.

Every small Step in the right direction is a good step. Enjoy making a lot of good Steps.

Mijn levensmotto

Wat is je favoriete bezigheid?

Heerlijk met mooi weer in een boot het water op. Dat moment dat je de plas opvaart, de zeilen zijn gehesen en je zet de motor uit…. De kracht van wind in je zeilen en je ‘hoort’ de stilte.

Robert was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Robert

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -