De kracht van Kim

Ervaring in de sectoren:

  • Customer Service (Business Process Outsourcing)
  • Financiële Dienstverlening
  • Energie
  • Telecom
  • E-commerce
  • Automotive
  • Transport

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Rabobank, PSA, BudgetThuis, 5CA, Translink, ROC

Wie is Kim?

Mijn kracht ligt in het verbinden van mensen en teams en het realiseren van concrete resultaten. Ik ben zowel een strategisch denker als een doener, die van plan naar uitvoering gaat en teams helpt hun doelen te bereiken. Ik leer ze bovendien hoe ze zelf continu kunnen verbeteren. Met positieve energie en betrokkenheid zorg ik voor impact door de combinatie van analyse, structuur en het verbinden van mens en processen. Met humor en positieve energie samen problemen aanpakken en resultaat behalen. Zo maak ik impact.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Mijn kracht is dat ik de hele PDCA (Plan-Do- Check-Act) cyclus van plan tot uitvoering breng en het team graag leer hoe ze dit zelf kunnen doen zodat ze continu blijven verbeteren. Stakeholdermanagement, analyseren, coördineren en mijn executiekracht zijn mijn grootste kwaliteiten.

Wat geeft jou energie?

Wanneer we met het team stap voor stap verbeteren en we hierdoor nieuwe talenten ontdekken van collega’s. En als er in workshops een interactieve dynamiek ontstaat waarbij iedereen nieuwe inzichten krijgt. Ook ik.

Wat is je favoriete bezigheid?

Mijn favoriete dag – als ik niet op reis ben – is roeien in de 4x op glad water in de zon. Daarna terras op, samen eten en een bordspel toe.

Kim was betrokken in de volgende projecten

Kim van Dijk MG 1582V2vrstOPWIT transparant klein

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De blogs van Kim

Laatste blogs

Continu Verbeteren in de zorg

De zorgsector staat voor een enorme uitdaging de komende jaren: een toenemende zorgvraag. Improvery begeleidt zorgorganisaties met een integrale veranderaanpak…

Continu Verbeteren in het MKB: kleine stappen, grote resultaten

In het midden- en kleinbedrijf (MKB), en bedrijven net daarboven, is de dagelijkse praktijk vaak hectisch. Ondernemers en teams zijn…

© 2025 Alle rechten voorbehouden - Improvery -