De kracht van Kim

Ervaring in de sectoren:

  • Customer Service
  • (Openbaar) Vervoer
  • Financiële Dienstverlening
  • Telecom
  • Retail
  • Automotive

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Nederlandse Spoorwegen, Rabobank, GGD, PSA, Budget Thuis

Wie is Kim?

Mijn persoonlijkheid is te omschrijven als klantgericht, betrouwbaar en communicatief. Mijn houding is open, nieuwsgierig en nuchter. Ik zet mijn kwaliteiten graag in bij een gedreven organisatie waar veel te verbeteren valt, om het team en het projectresultaat samen te laten groeien.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Mijn kracht is dat ik de hele PDCA (Plan-Do- Check-Act) cyclus van plan tot uitvoering breng en het team graag leer hoe ze dit zelf kunnen doen zodat ze continu blijven verbeteren. Stakeholdermanagement, analyseren, coördineren en mijn executiekracht zijn mijn grootste kwaliteiten.

Wat geeft jou energie?

Wanneer we samen met het team een verbetering realiseren waarvan we in het begin nog niet precies wisten hoe het er uit zou komen te zien. En wanneer er in workshops/trainingen een interactieve dynamiek ontstaat waarbij iedereen nieuwe inzichten krijgt. Ook ik.

‘Above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in de most unlikely places’

ROALD Dahl

Wat is je favoriete bezigheid?

Bordspellen. Moeilijk kiezen: Splendor, Ticket to Ride, Metro, Codename, Cartagena…

Kim was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Kim

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -