De kracht van Marc

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële Dienstverlening
  • Geestelijke Gezondheidszorg

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

PGGM, De Volksbank, Rabobank, GGZinGeest, RIVM

Wie is Marc?

Ondernemend, analytisch sterk, communicatief vaardig en focus op resultaten en continu verbeteren, zijn kenmerkend aan mijn stijl van werken. Daarnaast haal ik extra veel plezier uit mijn werk als ik, zowel in Lean-trainingen als verbetertrajecten, mijn enthousiasme en positieve energie weet over te brengen op de de ander.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Mijn kracht is om samen met anderen en op basis van feitelijke inzichten organisaties helpen verder te verbeteren. Van analyse tot en met resultaat. Door mijn ervaring vanuit diverse rollen binnen en buiten het financiële domein, heb ik mijzelf ontwikkeld tot een verbindende gesprekspartner voor verschillende disciplines en (management)niveaus.

Wat geeft jou energie?

Ik krijg energie als ik samen met anderen kan bijdragen aan vooruitgang in een organisatie, wat voordeel oplevert voor klanten, medewerkers, management en andere belanghebbenden. Ik zorg voor vooruitgang door daadkrachtig te doen. Ik ben geen visionair, wel een organisator en een afmaker: degene die o.b.v. een gedegen (data-) analyse verbeteringen mede tot stand weet te brengen, anderen hierin meeneemt en zorgt voor een ordelijke/projectmatige realisatie. Van begin tot eind.

Doe het steeds beter en doe ertoe!

Wat is je favoriete bezigheid?

Heerlijke tochten maken op de racefiets. Daarnaast vind ik het heerlijk om te klussen in huis en tuin: vooral iets ontwerpen/uitdenken en vervolgens zelf maken.

Marc was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Marc

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -