De kracht van Tim

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële Dienstverlening
  • HR
  • Shared services

Gewerkt bij opdrachtgevers, zoals:

LeasePlan

Maak een afspraak met Tim

[email protected] 06-10426873
Tim van den Berg Tim Bewerkt e1674039979758 Tim van den Berg cta pijl

Wie is Tim?

Iemand die zijn nieuwsgierigheid achterna gaat, luistert, doorvraagt en daarbij de gedachte ‘’begrijp eerst voordat je begrepen wilt worden’’ in acht neemt.
Continu verbeteren is voor mij niet alleen op professioneel gebied iets waar ik mijn energie in kwijt kan, ook op persoonlijk gebied daag ik mijzelf graag uit, bv. via sporten.

Een consistente aanpak, constructieve houding en een lach staan daarbij voorop.
Daarbij is de weg net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan het doel.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Het behoud van de juiste focus is cruciaal voor het slagen van een verbeter doel.
De ‘check’ in ‘plan-do-check-act’ is een belangrijke.
Passen de gesprekken die we hebben en de bijbehorende acties binnen de voorgenomen richting en het afgesproken doel?
Valt de dialoog nog wel binnen het afgesproken framework of gewenste gedachtegoed?
Het stellen van prikkelende en reflecterende vragen draagt bij aan de juiste focus.

Wat geeft jou energie?

Het samen op gelijke voet realiseren van, en bouwen aan, een duurzaam operationeel, tactisch of strategisch en uitdagend doel waarbij een ieder gehoord wordt, en o.a. via eigen verantwoordelijkheid bijdraagt aan de succesvolle realisatie.

“Seek first to understand, before to be understood’’

– Stephen Covey

Wat is je favoriete bezigheid?

Actief: CrossFit, hardlopen en wielrennen
Sociaal: vrienden & familie
Daarnaast lukt het mij maar niet om mijn boekenlijst kleiner te krijgen, boekentips zijn welkom (ja, de rootcause van mijn ‘probleem’ is bekend..).

De kennis van Improvery

Tim van den Berg cropped beeldmerk2

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbeteringsproject in de financiële sector

Ontdek de case
Tim van den Berg MG 1137V2vrstOPWIT

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringsproject in de publieke sector

Ontdek de case
Tim van den Berg MG 1582V2vrstOPWIT transparant klein

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Organisatieadvies als startpunt voor continu verbeteren

Organisatieadvies op maat als startpunt voor continu verbeteren. In deze blog legt Arthur uit waarom dit belangrijk is en hoe…

Praktische handvatten voor het toepassen van de Lean principes en methodes in een SAFe (Agile) werkomgeving.

Praktische handvatten voor het toepassen SAFe. In deze blog zal Marc de praktische toepassing toelichten aan de hand van een…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -