Prestatie verbeteringen

Je prestaties continu verbeteren met direct maar ook blijvend en duurzaam resultaat

Prestatie verbetering
Quick scan

Snel weten als organisatie hoe je ervoor staat en op welke gebieden je groei kunt realiseren

Quick scan
Strategie implementatie

Je bedrijfsstrategie concreet maken en eigenaarschap ontwikkelen op het behalen van deze strategie

Strategie implementatie
Groeimodel Improvery

Het verbeterpotentieel van je organisatie in kaart brengen met ons groeimodel.

Groeimodel

Verbetersignalen

‘We krijgen het werk niet af. Hoe maken we onze strategie concreet? Ik leef in de waan van de dag. Hoe kan ik nou echt verbeteren? Mijn mensen komen niet in beweging!’

Herkenbare situaties en vraagstukken? Improvery kan u daarbij helpen!

Verandervermogen

Organisaties en mensen hebben te maken met een snel veranderende omgeving. Wij richten ons daarom op het vergroten van het aanpassingsvermogen van organisaties. Wij focussen ons daarom juist op het aanleren van verbetercompetenties, waarmee organisaties zelfstandig en op een duurzame manier continu verbeteren (en daarmee onze ondersteuning overbodig te maken).

Sturing en grip

Een belangrijke voorwaarde van duurzame verbetering van resultaten is inzicht en grip te houden op de koers die de organisatie vaart en weten op welke onderdelen mensen en middelen moeten worden ingezet. Daarom kijken we in onze projecten ook naar de wijze waarop doelen door zijn vertaald naar uiteindelijk operationele stuurinformatie. En dat doen we zonder te verzanden in spreadsheetmanagement, maar vanuit het perspectief van verbeteren door de mensen zelf, voor de klant en de organisatie.

Duurzaam

We zijn geen ‘problem-fixers’ die korte-termijn pleisters plakken en weer verder gaan. Immers, als een probleem is opgelost, zullen er altijd weer nieuwe ontstaan. In onze ogen ben je als organisatie beter geholpen met medewerkers die zelfstandig in staat zijn problemen te identificeren, te analyseren en te verbeteren.

Pragmatisch

We hanteren een pragmatische aanpak: direct verbeteringen realiseren voor de klant en organisatie en medewerkers daardoor enthousiast maken. Lean technieken en theorie gaan daardoor hand in hand volgens het principe van learning by doing (voordoen, samendoen, zelf doen).

Laatste blogs

Het gebruik van de Ishikawa-methode

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Maar met behulp van de Ishikawa-methode kun je zelf gemakkelijk stappen zetten in het verbeteren…

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie.

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie, zodat je direct weet of je de klant tevreden stelt of bij…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -