De kracht van Margreet

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële Dienstverlening

Gewerkt bij opdrachtgevers, zoals:

Rabobank, LeasePlan

Maak een afspraak met Margreet

[email protected] 06-10012652

Wie is Margreet?

Ik ben sociaal, hulpvaardig en wil het beste uit het leven halen. Ik heb hoge verwachtingen van mezelf en ben positief-kritisch ingesteld, het glas is altijd halfvol. Daarnaast ben ik een stabiele factor en onvermoeibaar in het bijdragen aan een gezellige sfeer en een algemeen welbevinden, zodat iedereen op een fijne manier kan samenwerken. Het is voor mij heel belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt. En last but not least; ik woon samen met mijn man Edward en 2 dochters Yinthe en Liz in Vlijmen. Een gezellig dorp vlakbij Den Bosch.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Ik word zeer enthousiast van opdrachten waarbij ik de organisatie kan helpen bij het verbeteren van de processen om op die manier iedere dag een beetje beter te worden. Het in kaart brengen van de bestaande processen, problemen tot op de bodem uitzoeken, knelpunten identificeren en het daarbij aanvoelen van teamdynamiek om vervolgens samen verbeteringen door te voeren liggen mijn kwaliteiten.

Wat geeft jou energie?

Continu verbeteren in kleine stappen, waarbij je successen kan vieren en snel resultaat ziet. Ik krijg er veel energie van als je dit samen met een team kan doen waarbij iedereen hetzelfde doel nastreeft!

“Wil je snel gaan, ga alleen. Wil je ver komen, ga samen”.

Keniaans gezegde

Wat is je favoriete bezigheid?

Samen met mijn gezin, familie en vrienden er op uit trekken en leuke dingen doen. Zowel kleine dingen zoals lekker op de fiets naar Den Bosch om een ijsje te gaan eten als heerlijk naar een festival om te gaan dansen en feesten. Voor mijn ontspanning kan ik mezelf helemaal in een boek verliezen of even een serie kijken op Netflix. Om balans te brengen in m’n bourgondisch leven zit ik op bootcamp en wil ik met mooie dagen ook nog weleens op de racefiets stappen.

De kennis van Margreet

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -