De kracht van Helen

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële dienstverlening
  • Publieke gezondheidszorg

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Rabobank, Interpolis, De Lage Landen en GGD

Wie is Helen?

Ik heb een natuurlijke oriëntatie op samenwerken met de mensen om mij heen. Zij krijgen energie van mijn enthousiasme, humor en bevlogenheid en ik op mijn beurt weer van hen. Ik ben resultaatgericht en heb een grote executiekracht. Ik krijg anderen in beweging. Waarbij ik in de gaten hou of iedereen nog is aangehaakt en zich prettig en veilig voelt. 

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Ik krijg mensen in beweging vanuit hun eigen kracht. Ik geloof erin dat wanneer je vanuit je eigen kracht mag veranderen dat jij en je team/organisatie tot grote hoogte stijgen.

Ik durf op een respectvolle manier anderen te spiegelen en schroom niet om zaken in de onderstroom te benoemen.

Wat geeft jou energie?

Positieve interactie met een team. In een flow van energie uitwisseling zitten met een team om de mooiste resultaten te behalen waar iedereen zich senang bij voelt.

“Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan.”

PiPI langkous

Wat is je favoriete bezigheid?

Circuittraining, rondje Naarden-Vesting, uitjes met mijn gezin, koken voor en eten met vrienden. Playlists samenstellen op Spotify en deze afspelen tijdens feestjes/etentjes bij mij thuis en stiekem bij anderen. En ik heb mijn hart verloren aan Jávea, een vissersdorp in Spanje halverwege Valencia en Alicante.

Helen was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Helen

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Dashboarding in een agile organisatie

Binnen organisaties kan het lastig zijn, met name bij een agile werkwijze, rapportages in alle niveaus van een verandering op…

KATA coaching: In 5 Stappen continu verbeteren

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Met behulp van 5 vaste vragen in de (dagelijkse) Kata coaching leer je medewerkers dit…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -