Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Incompany Lean Green Belt training bij Stater

Incompany Lean training in de financiële sector

Ontdek de case

Drie best practices bij de uitrol van een continu verbeteraanpak

Na een succesvolle pilot, hebben we ervoor gezorgd dat de continu verbeteraanpak breed wordt toegepast.

Ontdek de case

“Winnen met standaard werken!”  

Misschien wel het mooiste voorbeeld van het creëren van de teamgeest/cultuur; het artikel dat maandag 15 mei 2023 op nu.nl stond over Orkun Kukcu, de aanvoerder van Feyenoord.

Ontdek de case

Lean Green Belt training VLC & Partners inclusief twee praktijkdagen

In 2 maanden tijd heeft consultant Helen Keisen de Lean Green Belt training gegeven bij VLC & Partners. Een training die bestond uit vier theoriedagen en 2 praktijkdagen!

Ontdek de case

Continu (en duurzaam) verbeteren, het begint bij aandacht schenken aan hetgeen je hoort.. in welke rol je je ook bevindt.

Continu verbeteren begint bij aandacht schenken aan hetgeen je hoort, in welke rol dan ook.

Ontdek de case

Laatste blogs

Het gebruik van de Ishikawa-methode

Continu verbeteren gaat niet vanzelf. Maar met behulp van de Ishikawa-methode kun je zelf gemakkelijk stappen zetten in het verbeteren…

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie.

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie, zodat je direct weet of je de klant tevreden stelt of bij…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -