De kracht van Kim

Ervaring in de sectoren:

  • Customer Service (Business Process Outsourcing)
  • Financiële Dienstverlening
  • Energie
  • Telecom
  • E-commerce
  • Automotive
  • Transport

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Rabobank, PSA, BudgetThuis, 5CA, Translink, ROC

Wie is Kim?

Mijn persoonlijkheid is te omschrijven als klantgericht, betrouwbaar en communicatief. Mijn houding is open, nieuwsgierig en nuchter. Ik zet mijn kwaliteiten graag in bij een gedreven organisatie waar veel te verbeteren valt, om het team en het projectresultaat samen te laten groeien.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Mijn kracht is dat ik de hele PDCA (Plan-Do- Check-Act) cyclus van plan tot uitvoering breng en het team graag leer hoe ze dit zelf kunnen doen zodat ze continu blijven verbeteren. Stakeholdermanagement, analyseren, coördineren en mijn executiekracht zijn mijn grootste kwaliteiten.

Wat geeft jou energie?

Wanneer we met het team stap voor stap verbeteren en we hierdoor nieuwe talenten ontdekken van collega’s. En als er in workshops een interactieve dynamiek ontstaat waarbij iedereen nieuwe inzichten krijgt. Ook ik.

Wat is je favoriete bezigheid?

Bordspellen. Moeilijk kiezen: Splendor, Ticket to Ride, Metro, Codename, Cartagena…

Kim was betrokken in de volgende projecten

Kim van Dijk cropped beeldmerk2

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbeteringsproject in de financiële sector

Ontdek de case
Kim van Dijk MG 1137V2vrstOPWIT

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringsproject in de publieke sector

Ontdek de case
Kim van Dijk MG 1582V2vrstOPWIT transparant klein

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Kim

Kim van Dijk cropped beeldmerk2

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbeteringsproject in de financiële sector

Ontdek de case
Kim van Dijk MG 1137V2vrstOPWIT

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringsproject in de publieke sector

Ontdek de case
Kim van Dijk MG 1582V2vrstOPWIT transparant klein

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Strategisch denken en continu verbeteren

In deze blog staan we stil bij strategisch denken en continu verbeteren: vanuit welk perspectief kijk je naar de toekomst…

Organisatieadvies als startpunt voor continu verbeteren

Organisatieadvies op maat als startpunt voor continu verbeteren. In deze blog legt Arthur uit waarom dit belangrijk is en hoe…

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -