De kracht van Tim

Ervaring in de sectoren:

  • Financiële Dienstverlening
  • HR
  • Shared services

Gewerkt bij opdrachtgevers, zoals:

LeasePlan

Maak een afspraak met Tim

[email protected] 06-10426873

Wie is Tim?

Iemand die zijn nieuwsgierigheid achterna gaat, luistert, doorvraagt en daarbij de gedachte ‘’begrijp eerst voordat je begrepen wilt worden’’ in acht neemt.
Continu verbeteren is voor mij niet alleen op professioneel gebied iets waar ik mijn energie in kwijt kan, ook op persoonlijk gebied daag ik mijzelf graag uit, bv. via sporten.

Een consistente aanpak, constructieve houding en een lach staan daarbij voorop.
Daarbij is de weg net zo belangrijk, zo niet belangrijker, dan het doel.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Het behoud van de juiste focus is cruciaal voor het slagen van een verbeter doel.
De ‘check’ in ‘plan-do-check-act’ is een belangrijke.
Passen de gesprekken die we hebben en de bijbehorende acties binnen de voorgenomen richting en het afgesproken doel?
Valt de dialoog nog wel binnen het afgesproken framework of gewenste gedachtegoed?
Het stellen van prikkelende en reflecterende vragen draagt bij aan de juiste focus.

Wat geeft jou energie?

Het samen op gelijke voet realiseren van, en bouwen aan, een duurzaam operationeel, tactisch of strategisch en uitdagend doel waarbij een ieder gehoord wordt, en o.a. via eigen verantwoordelijkheid bijdraagt aan de succesvolle realisatie.

“Seek first to understand, before to be understood’’

– Stephen Covey

Wat is je favoriete bezigheid?

Actief: CrossFit, hardlopen en wielrennen
Sociaal: vrienden & familie
Daarnaast lukt het mij maar niet om mijn boekenlijst kleiner te krijgen, boekentips zijn welkom (ja, de rootcause van mijn ‘probleem’ is bekend..).

De kennis van Improvery

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie.

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie, zodat je direct weet of je de klant tevreden stelt of bij…

Jij wilt toch ook werken in een High Performing Team?

High performing teams creëren met behulp van de piramide van Lencioni, geweldig hulpmiddel voor een betere teamsamenwerking.

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -