De kracht van Robert

Ervaring in de sectoren:

  • Productie
  • Financiële dienstverlening
  • Overheid

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Rabobank

Wie is Robert?

Motivatie en vertrouwen, dit zijn voor mij de belangrijkste succesfactoren om met elkaar echte veranderingen te realiseren. Hiervoor heb ik veel persoonlijk contact met medewerkers. In dit contact hebben wij het over motivatie, plezier, onze klanten, doelen en echt verschil maken. Met mijn enthousiasme en energie kan ik mensen om mijn heen in beweging krijgen. Met plezier samen werken aan samenwerken.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Ik wil medewerkers helpen verbeteringen te realiseren. Dit zorgt voor draagkracht van de verandering wat er weer toe leidt dat het geen papieren verbetering wordt, maar één die wel echt verschil maakt.

Wat geeft jou energie?

Met mijn aanpak wil ik mensen helpen groeien zodat medewerkers durven en zelf actief met verbeteren aan de slag gaan. Samen experimenteren om oplossingen te realiseren. Hiermee doen we nieuwe ervaringen op en komen erachter wat wel kan werken. Zo wordt continu verbeteren iets verrassend en iets vernieuwends waar medewerkers met plezier aan deelnemen.

Every small Step in the right direction is a good step. Enjoy making a lot of good Steps.

Mijn levensmotto

Wat is je favoriete bezigheid?

Heerlijk met mooi weer in een boot het water op. Dat moment dat je de plas opvaart, de zeilen zijn gehesen en je zet de motor uit…. De kracht van wind in je zeilen en je ‘hoort’ de stilte.

Robert was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Robert

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Laatste blogs

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie.

Laat de klant aanwezig zijn in je organisatie, zodat je direct weet of je de klant tevreden stelt of bij…

Jij wilt toch ook werken in een High Performing Team?

High performing teams creëren met behulp van de piramide van Lencioni, geweldig hulpmiddel voor een betere teamsamenwerking.

© 2024 Alle rechten voorbehouden - Improvery -