De kracht van Kim

Ervaring in de sectoren:

  • Customer Service
  • (Openbaar) Vervoer
  • Financiële Dienstverlening
  • Telecom
  • Retail
  • Automotive

Gewerkt voor opdrachtgevers, zoals:

Nederlandse Spoorwegen, Rabobank, GGD, PSA

Wie is Kim?

Mijn persoonlijkheid is te omschrijven als klantgericht, betrouwbaar en communicatief. Mijn houding is open, nieuwsgierig en nuchter. Ik zet mijn kwaliteiten graag in bij een gedreven organisatie waar veel te verbeteren valt, om het team en het projectresultaat samen te laten groeien.

Welke impact maak jij in verbetertrajecten?

Mijn kracht is dat ik de hele PDCA (Plan-Do- Check-Act) cyclus van plan tot uitvoering breng en het team graag leer hoe ze dit zelf kunnen doen zodat ze continu blijven verbeteren. Stakeholdermanagement, analyseren, coördineren en mijn executiekracht zijn mijn grootste kwaliteiten.

Wat geeft jou energie?

Wanneer we samen met het team een verbetering realiseren waarvan we in het begin nog niet precies wisten hoe het er uit zou komen te zien. En wanneer er in workshops/trainingen een interactieve dynamiek ontstaat waarbij iedereen nieuwe inzichten krijgt. Ook ik.

‘Above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in de most unlikely places’

ROALD Dahl

Wat is je favoriete bezigheid?

Bordspellen. Moeilijk kiezen: Splendor, Ticket to Ride, Metro, Codename, Cartagena…

Kim was betrokken in de volgende projecten

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

De kennis van Kim

Besturing inrichten voor een grote bank

Organisatieverbetering project in de financiële sector

Ontdek de case

Breng de operatie op orde voor een excellente dienstverlening

Een organisatieverbeteringproject in de publieke sector

Ontdek de case

Van showroom naar online klantbenadering

Kim van Dijk over Online Klantbenadering

Ontdek de case

Improvery is een een Consultancy & Trainingsbureau gespecialiseerd in het helpen transformeren van organisaties naar meer resultaatgericht werken en het creëren van een cultuur van Continu Verbeteren.

Wij geloven dat resultaten altijd beter kunnen. Wij geloven ook dat resultaten niet alleen op de korte termijn effect moeten hebben, maar nog belangrijker zijn op de lange termijn. Met onze aanpak zorgen wij ervoor dat direct resultaat wordt geboekt, dat het resultaat blijvend is en dat de organisatie zelfstandig in staat is steeds verder te verbeteren.

Wij geloven dat veranderen mensenwerk is, dus richten wij ons vooral op het vergroten van de veranderkundige capaciteit van mensen.

Onze organisatie