Consultant Continu Verbeteren
32-40 uur, mobiliteitsbudget, uitdagende veranderopdrachten en persoonlijke inbreng op de groei van Improvery
32-40 uur, mobiliteitsbudget, uitdagende veranderopdrachten en persoonlijke inbreng op de groei van Improvery
De functie
Als Consultant Continu Verbeteren ben je verantwoordelijk voor de aanpak en uitvoering van prestatiedoorbraken bij toonaangevende organisaties in diverse sectoren, waarbij mens én prestatie centraal staan. Door de Improvery manier van werken zorg je ervoor dat er direct resultaat wordt geboekt, dat dit resultaat blijvend is en dat de organisatie zelfstandig in staat is steeds verder te verbeteren, ook als jij er niet meer werkzaam bent.
Je brengt expertise op bijvoorbeeld het gebied van strategy deployment, leiderschap, procesoptimalisatie of data analyse. Vervolgens implementeer je deze aanpak bij de klant volgens het principe van ‘voordoen-samen doen-zelf doen’. Het geven en ontwikkelen van trainingen en workshops over deze onderwerpen kan ook onderdeel zijn van je opdracht.
Bij Improvery waarderen en benutten we elkaars krachten en talenten in het team, we helpen elkaar en leren daardoor met en van elkaar. Wij investeren daarom graag in jouw ontwikkeling. Jij investeert vervolgens ook weer in Improvery zodat we het bedrijf steeds verder blijven verbeteren en laten groeien. We zoeken zowel generalisten als specialisten die een verbetering of verandering echt tot het volgende level kunnen brengen en die aanvullend zijn op de samenstelling van het huidige team.
Verantwoordelijkheden en bevoegdheden
Competenties
Je past goed bij Improvery als je een ervaren verbeter-professional bent die zich wil blijven ontwikkelen. Je kunt nieuwe situaties snel doorgronden, bent analytisch, beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden en je kunt schakelen op de verschillende niveaus. Je hebt een klantgerichte houding en kunt sturen op het behalen van concrete resultaten door de mens centraal te stellen. Je beschikt over impact en overtuigingskracht en bovenal een positieve en flexibele instelling. Daarnaast ben je in staat om commerciële kansen te signaleren en bespreekbaar te maken met de (potentiële) klant. Je draagt de Lean principes: “ga kijken”, “vraag waarom”, en “toon respect” dagelijks uit.